Xarxes socials i Educació




Xarxes socials i Educació






Avui, 25 de septembre, hem treballat, a l'aula de noves tecnologies, les xarxes socials com a mètode educatiu. 

Car que la setmana pasada vam treballar el blog educacional, avui hem contrastat l'utilitat que ens pot fer servir el Twitter. 


Existeixen moltes xarxes que podem fer servir com ara Facebook, Instagram, etc., i que molts de vosaltres de segur que teniu. Però, quan parlem d'educació, quines penseu que son millors? Podeu deixar les vostres opinions als comentaris, i així compartir-ho amb tots. També podeu contar-nos les xarxes que utilitzeu i per a qué les feu servir.


Jo, personalment, pense que les xarxes que més m'ajuden a aprendre i compartir els meus aprenentatges són Blogger, Facebook i Twitter. Encara que avans no tenia cap compte de Blogger per a mi ha sigut tot un descobriment a l'hora de poder compartir els meus pensaments i aprenentatges. És estrany que mai tingué cap compte en Blogger perquè el primer lloc on busque informació per a fer un treball és a blogs de mestres. 
Així i tot, pense que és una gran eina de treball per als xiquets, i que, integrar-la a l'aula podria reportar grans beneficis.

A continuació, vos deixe la meua adrexa de Twitter per si vos interesa vore noticies d'educació o altres coses d'interés.





Moltes gràcias pel vostre temps.

Comentarios

  1. Estic d'acord. A mi les xarxes socials també m'ajuden a aprendre, sobre tot, a sa er cóm està el món avui i a saber cóm poden reaccionar les persones, a tindre una mentalitat diferent i saber que cal respectar totes les opinions.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Tota la raó. Moltes gràcies per la teua opinió. Compartir es aprendre.

      Eliminar
    2. És cert que les xarxes socials poden resultar molt útils en qüestions educatives, no només per a compartir informació i experiències entre docents, sinó també per a que els alumnes les utilitzen per a aprendre i compartir. Personalment he de dir que el compter de twitter que hem vaig fer el curs passat en aquesta assignatura m'ha servit per a moltes coses, i m'ha permés estar informada de molts aspectes tant educatius com socials (que a la fi també influixen en l'educació). Com a recomanació, si hagués de citar una ferramenta web que m'aporta molt en el meu dia a dia com a docent, sense dubte diria Pinterest, perquè aporta moltíssimes idees i ferramentes per a treballar amb els alumnes i organitzar les classes.

      Eliminar
    3. Hola!! Estic d'acord amb Inés, pense que pinterest es una eina molt interesant, te permet aprendre un muntò d'idees genials!!

      Eliminar
  2. Quina raó, Pinterest a mí també m'ajuda molt en quant a trobar idees creatives. Però son tantas les ferramentes de les quals disposem que es difícil nomenar una a soles.
    Moltes gràcies pero compartir amb nosaltres la vostra opinió.

    ResponderEliminar

Publicar un comentario

Entradas populares de este blog

Professional Digital Competence

"Los Blogs como método educativo"